Show & Media

Waylon boycot 'zure' AD en Telegraaf

Waylon maakt donderdag pas zijn opwachting in de halve finale, maar er is al een hoop reuring rondom zijn act. Afbeelding: ANP

Waylon praat niet meer met verslaggevers van het AD en de Telegraaf. Beide kranten zouden te zuur zijn over Waylon en zijn inzending voor het Eurovisie Songfestival Outlaw in 'em.

De Telegraaf bericht op zijn site dat de zanger 'niet tegen kritiek' kan. Volgens de krant heeft het team rondom Waylon laten weten dat men niet te spreken is hoe verslaggevers bij het AD en De Telegraaf tot nu toe over de zanger hebben geschreven.  

Bij het AD zou een conflict met verslaggever Stefan Raatgever aan 'de boycot' ten grondslag liggen. 

Tegen Nu.nl zegt de zanger dat een boycot 'een beetje heftig' klinkt. Daar is volgens de Nederlandse vertegenwoordiger op het Eurovisie Songfestival is ook geen sprake van. "Er is een aantal dingen voorgevallen met twee journalisten, van De Telegraaf en AD. Die zijn heel zuur", aldus de 38-jarige zanger.

 

Door De redactie