Geurtje moet verhaal van Maastricht vertellen

Afbeelding: Maastricht Marketing

Maastricht Marketing, het toerismebureau van de stad, heeft een parfum op de markt gebracht dat het ‘verhaal’ van de stad in zich bergt.

Het geurtje Ton sur Ton brengt de kenmerken van Maastricht tot uiting, aldus Maastricht Marketing. In het parfum zitten de geuren van kruidige specerijen, suède en lindebloesem. Ze staan onder andere voor de sfeer op het Onze Lieve Vrouwe plein, de handelshistorie en de internationale allure van de stad.

Leontien Mees, directeur van het toerismebureau aan de Kleine Staat: „Het verhaal van Maastricht vertellen aan de hand van een geur was voor ons een logische stap.”

Het parfum is te verkrijgen bij de Bijenkorf.

Door Sjak Planthof

Toegang tot alle Plus-artikelen?

Dagelijks worden meer dan 100 Plus-artikelen gepubliceerd door de verslaggevers van De Limburger. Steun de regionale journalistiek en word digitaal abonnee vanaf 1,04 per week.

Profiteer nu

Gemeenteberichten